کد خبر: ۹۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

عکس| ژوکر رئالی‌ها وارد قطر شد؛ خوسلو به الغرافه پیوست

خوسلو برای امضای قرارداد رسمی و برگزاری مراسم معارفه وارد قطر شد.
عکس| ژوکر رئالی‌ها وارد قطر شد؛ خوسلو به الغرافه پیوست
آفتاب‌‌نیوز :

خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از اسپانیول جدا شد و به رئال مادرید پیوست تا در خط حمله این تیم به میدان برود و توانست عملکرد قابل قبول و خوبی را هم برای آنها به نمایش بگذارد و در چند بازی حساس و مهم ناجی تیمش شود.

نمایش خوب این بازیکن اسپانیایی باعث شد که به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود و قهرمانی با این تیم را در این مسابقات تجربه کند و همچنین مدیران و کادر فنی رئال مادرید هم قصد داشتند که بند خرید او را فعال کنند و در فصل آینده هم از حضورش در ترکیب این تیم استفاده کنند.

اما پیشنهاد جذابی که از سوی باشگاه الغرافه به این مهاجم رسید باعث شد که او حتی قید حضور در رئال مادرید را هم بزند و راهی فوتبال قطر شود تا چند سال باقی مانده از فوتبالش را در لیگ فوتبال این کشور سپری کند. رئال هم بند خرید این بازیکن را فعال کرد تا سود حاصل از فروش او به الغرافه را دریافت کند.

خوسلو نیمه شب گذشته وارد دوحه شد و مورد استقبال مدیران باشگاه الغرافه قرار گرفت و قرار است به زودی قراردادش با این باشگاه را به صورت رسمی به امضا برساند و احتمالا مراسم معارفه هم در روزهای پیش رو برای او برگزار خواهد شد. مدت زمان تعطیلات او به دلیل حضور در یورو ۲۰۲۴ طولانی‌تر است و قرار است چند روز بعد به تمرینات پیش فصل تیمش برای فصل جدید اضافه شود.

عکس| ژوکر رئالی‌ها وارد قطر شد؛ خوسلو به الغرافه پیوست

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین